sakura2u

Umur Tinggal Enam Minggu

Posted on: May 13, 2011

Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, “Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

“Tapi Doktor,” Harun menjawab, “Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini… Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?”

Setelah beberapa saat, doktor berkata, “Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari”.

Harun bersemangat bertanya, “Dan itu akan menyembuhkan saya?”

“Tidak,” jawab doktor, “tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah.”

Leave a Reply

Categories

Blog Stats

  • 6,344 hits

Flickr Photos

Lago di Braies

Red and Gold

Sol Duc Falls

More Photos
